KudoZ home » English to Bulgarian » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

the rings of the plastics that hold cans of soda together

Bulgarian translation: пластмасов държач за опаковка от 6 тенекиени кутийки


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the rings of the plastics that hold cans of soda together
Bulgarian translation:пластмасов държач за опаковка от 6 тенекиени кутийки
Entered by: klyunchev

00:22 Oct 30, 2006
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: the rings of the plastics that hold cans of soda together
Ясно какво е, ама как да го казваме това на български, нищо умно не ми хрумва. Вече ми отговориха на руски
http://www.proz.com/kudoz/1615954 (превеждам една диплянка и на български и на руски), но не ми помага за българския превод... :(
Petja Mladenova
Bulgaria
пластмасовите обръчи, които държат/съединяват бидоните със сода
Explanation:
:-)
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
Преведох пластмасов държач на кутийки с бира (никога не съм виждала газирана вода в такива) в крайна сметка, благодаря за помощта :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3дръжка
Could-you
3пластмасовите обръчи, които държат/съединяват бидоните със содаklyunchev


Discussion entries: 8





  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
пластмасовите обръчи, които държат/съединяват бидоните със сода


Explanation:
:-)

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Grading comment
Преведох пластмасов държач на кутийки с бира (никога не съм виждала газирана вода в такива) в крайна сметка, благодаря за помощта :)

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
дръжка


Explanation:
...

Could-you
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian