KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

GFCI

Bulgarian translation: прекъсвач с дефектотокова защита


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:GFCI
Bulgarian translation:прекъсвач с дефектотокова защита
Entered by: minahadji

10:54 Mar 28, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: GFCI
Znam, che oznachava Ground Fault Circuit Interrupter, no ne znam kak korektno da go preveda:(((
Sunny66
Bulgaria
прекъсвач с дефектотокова защита
Explanation:
Тъй като между нула и земя може да възникне напрежение, този прекъсвач изключва веригата и предпазва от токов удар.
Selected response from:

minahadji
Grading comment
Thanks!:)))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4прекъсвач с дефектотокова защита
minahadji
3прекъсвач на веригата за защита срещу свързване към заземяването
Trufev


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gfci
прекъсвач на веригата за защита срещу свързване към заземяването


Explanation:
Lingvo 11

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: Земно (късо) съединение съм чувал за ground fault, което е американски английски за earth fault. Свързване към заземяването обикновено е желано и умишлено, а земното късо е нежелано явление.
2 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gfci
прекъсвач с дефектотокова защита


Explanation:
Тъй като между нула и земя може да възникне напрежение, този прекъсвач изключва веригата и предпазва от токов удар.

minahadji
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Thanks!:)))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  klyunchev: Дефектнотокова защита е residual current device. От години превеждам в тази област.
2 hrs