KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

fuel stop solenoid

Bulgarian translation: електромагнитен вентил за спиране на горивото


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fuel stop solenoid
Bulgarian translation:електромагнитен вентил за спиране на горивото
Entered by: Derringdo

18:44 Apr 9, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Generators
English term or phrase: fuel stop solenoid
Stava vapros za generatori
Derringdo
Denmark
електромагнитен вентил за спиране на горивото
Explanation:
-
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря за помощта. Благодаря и на всички останали за обясненията.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5електромагнитен вентил за спиране на горивото
Trufev
4спирателен соленоиден вентилHemuss


Discussion entries: 3





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
електромагнитен вентил за спиране на горивото


Explanation:
-

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388
Grading comment
Благодаря за помощта. Благодаря и на всички останали за обясненията.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yassen Tounev
1 hr

agree  Boyan Brezinsky: Имаше подобен въпрос преди време, само че за автомобилни дизелови двигатели.
3 hrs

agree  minahadji
5 hrs

agree  invguy
17 hrs

agree  Milena Sahakian
1 day2 hrs

neutral  Vladimir Georgiev: вероятно става въпрос за целия вентил, но е възможно да е препратка само към бобината. И на BG думата соленоид означава и бобина и ел.-м. вентил, когато е без контекст/диаграма може да се остави и "соленоид за спиране на горивото".
1 day12 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
спирателен соленоиден вентил


Explanation:
Без контекст толкова.

Hemuss
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4