KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

pallet destacker

Bulgarian translation: у-во за сваляне/подаване на палети


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pallet destacker
Bulgarian translation:у-во за сваляне/подаване на палети
Entered by: atche84

12:47 Jan 10, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pallet destacker
Пак е само изброяване

Отгоре пише:
Dry Ends - Items 6-12

6. Legged pallet stacker and buffer carriage
7. Pallet destacker and buffer carriagе
8. Pallet offloading conveyor to the transfer grab
......
Iva Ilieva
United Kingdom
у-во за сваляне/подаване на палети
Explanation:
stack е възприето като стифиране (подреждане една в/у друга), така че destacker ще рече сваляне от стифа/ купчината и подаване към транспортната/буферна количка - това е позиция 7 - Pallet destacker and buffer carriagе.
След като в поз. 8 се говори за разтоварване/пренос на палети, явно цялата инсталация не е за разкомплектоване, а за временно съхранение със стифиране и после разпределяне за експедиране
Selected response from:

atche84
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1у-во за сваляне/подаване на палети
atche84
5депалетизатор
Yassen Tounev
3устройство за автоматично разкомплектоване на палети
Trufev


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
устройство за автоматично разкомплектоване на палети


Explanation:
Лингво 12

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
депалетизатор


Explanation:
устройство за разформироване на палети.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-01-10 13:00:49 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.sibex-eu.com/include/bg/products.php

Yassen Tounev
Bulgaria
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
у-во за сваляне/подаване на палети


Explanation:
stack е възприето като стифиране (подреждане една в/у друга), така че destacker ще рече сваляне от стифа/ купчината и подаване към транспортната/буферна количка - това е позиция 7 - Pallet destacker and buffer carriagе.
След като в поз. 8 се говори за разтоварване/пренос на палети, явно цялата инсталация не е за разкомплектоване, а за временно съхранение със стифиране и после разпределяне за експедиране

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 71

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iveta Ivanova
45 mins
  -> благодаря