KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

tamper head brake

Bulgarian translation: спирачка на виброглава


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:tamper head brake
Bulgarian translation:спирачка на виброглава
Entered by: Trufev

17:31 Jan 10, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: tamper head brake
И това не го откривам никъде.Моля отново за помощ.

Ако това може да помогне става въпрос за машина за бетон/ камък

Draw plate system
Tamper head brake
Pneumatic tamper head clamping
Mold change car....и т.н.
Iva Ilieva
United Kingdom
спирачка на виброглава
Explanation:
Спирачка на виброглавата използвана за уплътняване на бетона с вибрация.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4спирачка на трамбоващата глава (за трамбоване)
atche84
3спирачка на виброглава
Trufev


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
спирачка на виброглава


Explanation:
Спирачка на виброглавата използвана за уплътняване на бетона с вибрация.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
спирачка на трамбоващата глава (за трамбоване)


Explanation:
понятието е по-широко, но може би е по-вярно - при вибрационните уреди спирачка рядко се използва, тъй като задължителните пружини играят тази роля. При всякакви чукащи механизми (напр. за забиване на пилони и пр.) спирачката е абсолютно наложителна

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 71
Notes to answerer
Asker: Благодаря за пояснението. :)