KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

Belt speed switch Tail

Bulgarian translation: превключвател на скоростта на транспортната лента в задната част


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Belt speed switch Tail
Bulgarian translation:превключвател на скоростта на транспортната лента в задната част
Entered by: Trufev

08:58 Jan 11, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Belt speed switch Tail
Belt speed switch Tail.
Няма друг текст.
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
превключвател на скоростта на транспортната лента в задната част
Explanation:
Без много контекст наистина може само да се гадае, но бих го превел така в случая.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2превключвател на скоростта на транспортната лента в задната част
Trufev
3 +1превключвател на скоростта на транспортната ролка/трансмисионния ремъкVesela Dimova


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
belt speed switch tail
превключвател на скоростта на транспортната лента в задната част


Explanation:
Без много контекст наистина може само да се гадае, но бих го превел така в случая.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Съгласна съм с вашето становище. Благодаря.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Angelina Alexandrova
4 mins

agree  invguy: При дълги транспортни съоръжения може да има дублиращи се органи за управление в двата им края.
7 days

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
belt speed switch tail
превключвател на скоростта на транспортната ролка/трансмисионния ремък


Explanation:
превключвател на скоростта на транспортната ролка/трансмисионния ремък

Vesela Dimova
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxpalilula
1 day1 hr