KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

drip board cut

Bulgarian translation: рязане на капкоотделител (водобран)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:drip board cut
Bulgarian translation:рязане на капкоотделител (водобран)
Entered by: lana06

15:41 May 2, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Vertical edge polisher
English term or phrase: drip board cut
The machine is equiped with spindle which performs the profile-shaping of the edge or the gauging of the piece lower part or "drip board cut"

"drip board cut" in italian "taglio gocciolatoio"
Maia Alexandrova-Carboni
Italy
рязане на капкоотделител (водобран)
Explanation:
При изработка на подпрозоречни первази от скален материал се извършва рязане на ръб, от който се отцежда водата за да не тече по стената.
Заб. Базирам се на италианския термин
Selected response from:

lana06
Bulgaria
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1рязане на капкоотделител (водобран)lana06
4разрез(и) на цедилка (панел с отвори)natasha stoyanova
4отрязване на водобрана
Trufev


Discussion entries: 3





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
отрязване на водобрана


Explanation:
Преводът е при условие, че текстът е свързан с дограма.
водобран - профил от дограма монтиран външно за стичане на капките дъжд навън.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388
Notes to answerer
Asker: Не, не е свързан с дограма. Става въпрос за машина за полиране и закръгляне на ръбове/крайща на каменни блокове и ъгломерати.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  C_Metschkaroff: май става дума за (водо)сборник, ~уловител, който се оформя в долната част
44 mins
  -> Трудно е да се каже, защото липсва контекст, но със сигурност е нещо свързано с вода.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
рязане на капкоотделител (водобран)


Explanation:
При изработка на подпрозоречни первази от скален материал се извършва рязане на ръб, от който се отцежда водата за да не тече по стената.
Заб. Базирам се на италианския термин

Example sentence(s):
  • http://www.taratupski.com/bg/prices/
lana06
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miglena Loster
20 hrs
  -> Благодаря -:)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
разрез(и) на цедилка (панел с отвори)


Explanation:
ако е за умивалник, става въпроса за цедилника, върху който се поставя посуда за да се отцеди/изсуши. Отворите се изрязват с машината - една от опциите й - може да се използва още и за профилиране на ръбовете и какво беше на долната ачст.
вижте на линка и ще разберете. става въпрос за прецизност и гъстота на малки отвори.



    Reference: http://www.julien.ca/enews/novembre/config.pdf
natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12