KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

Power Boost Wrench

Bulgarian translation: мощен винтоверт (гайковерт)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Power Boost Wrench
Bulgarian translation:мощен винтоверт (гайковерт)
Entered by: Elenka Ganeva

07:47 Jul 11, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Power Boost Wrench
Изброени са инструменти, които са необходими за работа по веригите на багер. Имам превод в подадената ТМ, но изпитвам съмнения.
Да уточня: английският е US.

Предварително благодаря!
Elenka Ganeva
мощен винтоверт (гайковерт)
Explanation:
Може да е електрически, хидравличен или пневматичен, но липсва контескст за уточняване на това.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Thanks a lot!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3мощен винтоверт (гайковерт)
Trufev
4 +1гайковерт
invguy
4хидравличен гайковертSvetla Ignatova


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
power boost wrench
мощен винтоверт (гайковерт)


Explanation:
Може да е електрически, хидравличен или пневматичен, но липсва контескст за уточняване на това.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 388
Grading comment
Thanks a lot!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: Считайте моя отговор за agree към вашия :) (Само, според мен, "мощен" не е необходимо.)
3 mins
  -> Благодаря, написах го заради "boost", а и поради това, че за работа по веригите на багер наистина е необходима голяма мощ.

agree  atche84: при багери и подобни гиганти даже и с такъв инструмент човекът може да бъде "отвян" от усилието, та трябва опора за работа
18 hrs

agree  Ivelina Drakova-Eismann
22 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
power boost wrench
гайковерт


Explanation:
Така се наричат инструментите за развиване/завиване на болтове и гайки, които са с увеличен (най-често - и регулируем) въртящ момент благодарение на механичното си задвижване (пневматично или електрическо).

На английски е още power impact wrench или само power wrench.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-07-11 08:02:47 GMT)
--------------------------------------------------

Корекция: power impact wrench е само за ударни гайковерти.


--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2008-07-11 08:04:33 GMT)
--------------------------------------------------

Не съм се досъбудил още и мисля бавно... ;)


invguy
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 187
Notes to answerer
Asker: ТОЗИ път - да. Парен каша духа... Притесняваше ме 'Boost'. Успех!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxFidexim: не, просто пишеш по-бързо ;)
3 hrs
  -> :D Кафето сигурно стига първо до пръстите, а после до главата... ;)

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
power boost wrench
хидравличен гайковерт


Language variant: гайковерт СЃ хидравлично усилване РЅР° усилието РЅР° затягР

Explanation:
хидравлични гайковерти се използват за монтаж и демонтаж например на на тяговите двигатели за локомотивно депо

Svetla Ignatova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian