KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

progression hole

Bulgarian translation: преходен отвор


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:progression hole
Bulgarian translation:преходен отвор
Entered by: Petya Ivanova

08:57 Feb 17, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: progression hole
елемент от карбуратор
Petya Ivanova
United Kingdom
преходен отвор
Explanation:
Огварят се при задействане на ускорителната дроселна клапа в процеса на ускоряване на двигателя (напр. от режим на празен ход) и до установяване на работен режим (т.е. през преходния период на регулиране на горивната смес). вж. също жигльори.
Едно човешко обяснение на процеса е дадено на линка долу.
Selected response from:

xxxFidexim
Bulgaria
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2преходен отворxxxFidexim
3постъпателен отвор
George Boyadjiev


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
постъпателен отвор


Explanation:
Вероятно има термин, който се използва, но от това, което намерих http://www.tjwakeman.net/TR/WeberDCOEinfo.htm предполагам, че това доста близко.

George Boyadjiev
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
преходен отвор


Explanation:
Огварят се при задействане на ускорителната дроселна клапа в процеса на ускоряване на двигателя (напр. от режим на празен ход) и до установяване на работен режим (т.е. през преходния период на регулиране на горивната смес). вж. също жигльори.
Едно човешко обяснение на процеса е дадено на линка долу.


    Reference: http://vaz.hit.bg/documents/smes.htm
xxxFidexim
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev
7 mins

agree  stefanov_a
3 hrs