ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

frame for balustrade

Bulgarian translation: Звено; стойка; опорна рамка с отстъп - с предпазен парапет

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:frame for balustrade
Bulgarian translation:Звено; стойка; опорна рамка с отстъп - с предпазен парапет
Entered by: Petya Ivanova

15:49 Feb 17, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: frame for balustrade
От инструкция за монтаж на скеле.
Ето схема: http://img502.imageshack.us/my.php?image=frameforbalustradet...
Petya Ivanova
United Kingdom
Звено; стойка; опорна рамка с отстъп - с предпазен парапет
Explanation:
Звено; опорна рамка с отстъп; стойка за вертикален монтаж - носещи елементи от строително-монтажното скеле, с предвидени уши за поставяне на предпазен парапет (за намаляване на строителни злополуки). Отстъпът е за преодоляване на изпъкващи елементи или архитектурни детайли по фасадата. У нас не е мн разпространено или в употреба. Носещите рамки са с "правоъгълни сонструкция"...
Selected response from:

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Звено; стойка; опорна рамка с отстъп - с предпазен парапет
Christo Metschkaroff
5 +1рама за парапета
Yassen Tounev


Discussion entries: 1





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
рама за парапета


Explanation:
.


    Reference: http://www.multitran.ru/c/m.exe?CL=1&l1=1&s=balustrade
Yassen Tounev
Bulgaria
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  stefanov_a
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Звено; стойка; опорна рамка с отстъп - с предпазен парапет


Explanation:
Звено; опорна рамка с отстъп; стойка за вертикален монтаж - носещи елементи от строително-монтажното скеле, с предвидени уши за поставяне на предпазен парапет (за намаляване на строителни злополуки). Отстъпът е за преодоляване на изпъкващи елементи или архитектурни детайли по фасадата. У нас не е мн разпространено или в употреба. Носещите рамки са с "правоъгълни сонструкция"...

Christo Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 39

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lilia Ignatova: стойка (скеле) за вертикален монтаж
16 hrs
  -> Да, това е употребяваното - най-вече "стойка" като носещ елемент! 10х!

agree  Andrei Vrabtchev
6 days