ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

Single Flyer Payoff

Bulgarian translation: машина за изтегляне на единичен меден проводник

08:58 Dec 8, 2012
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Cables
English term or phrase: Single Flyer Payoff
Здравейте,
Може ли да ми помогнете с превода на името на тази машина.
Ето малко контекст:
"The single flyer payoff frame F 24G-2M630/800HAT can be used for paying off copper wire with min. 2 x 0.10 mm to max. 4 x 0.30 mm"
Благодаря предварително на всички, които се отзоват на молбата ми.
Svetymil
Bulgarian translation:машина за изтегляне на единичен меден проводник
Explanation:
машина за изтегляне на единичен меден проводник

http://fldgj.en.alibaba.com/product/561746565-212756293/Pay_...
Selected response from:

Whatever109
Grading comment
Благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1машина за изтегляне на единичен меден проводник
Whatever109
4бобинарка; устройство за навиване на кабел върху ролки и бобини
Christo Metschkaroff
4Машина (устройство) за подаване на проводник (жица)lk_kovachev
3.Willy Obretenov
2машина за поставяне на изолация
Albena Simeonova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
single flyer payoff
машина за поставяне на изолация


Explanation:
Това не е кой знае какъв отговор, по-скоро подхвърляне на идея:

Машина за поставяне/полагане на изолация с единичен флайър (като тук флайър може да е бързо движеща се машинна част, чието име - ако има такова - не знам :)

Albena Simeonova
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
single flyer payoff
.


Explanation:
Pay има значение на калафатя - запълвам цепнатините на лодка с катран или кит за да не пропуска. По тази логика pay off може да бъде разплитане на меден кабел, за да се извади само метала.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
single flyer payoff
машина за изтегляне на единичен меден проводник


Explanation:
машина за изтегляне на единичен меден проводник

http://fldgj.en.alibaba.com/product/561746565-212756293/Pay_...

Whatever109
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Willy Obretenov: Да, pay off може да е изтегляне, но не на единичен проводник, защото в условието е казано - от 2х0.10 до 4 х0.30
4 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
single flyer payoff
Машина (устройство) за подаване на проводник (жица)


Explanation:
Както се вижда от реферниция 1, това е устройство за подаване на проводника от ролка. Снабдено е със спирачка, която осигурява постоянно усилие на опън. Подобни устройства се използват в машините за навиване на кабели, при обработак на кабели (виж референция 2).


    Reference: http://www.hellotrade.com/mobac/wire-payoffs.html#13947746
    Reference: http://www.senosofia.com/index.php?option=com_content&view=a...
lk_kovachev
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
single flyer payoff
бобинарка; устройство за навиване на кабел върху ролки и бобини


Explanation:
Устройство за навиване на (единичен, двоен) кабел върху ролки и бобини, ведно с устройство за подменяне на ролката/бобината. Бобинарка - разговорно... ;-)

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2012-12-09 06:29:08 GMT)
--------------------------------------------------

Устройство за навиване на (единичен, двоен) ПРОВОДНИК върху ролки и бобини, etc - mea culpa!


    Reference: http://www.mobac.de/deutsch/a_folder/index_a.html
    Reference: http://www.mobac.de/englisch/a_folder/index_a.php?content=ei...
Christo Metschkaroff
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 39