KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

vintage plane

Bulgarian translation: класически самолет


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vintage plane
Bulgarian translation:класически самолет
Entered by: Anelia Dobreva

12:23 Mar 11, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: vintage plane
Нямам никакъв конкретизиращ контекст. Просто някакъв мъж обичал да лети (като пилот) с такива vintage planes. Очевидно са малки - поне този, в който се качва, е едноместен.

Чудя се дали няма нещо общо с понятието vintage car.
Anelia Dobreva
класически самолет
Explanation:
Ами да, точно същото като vintage car. Не е задължително самолетът да е оригинален, според моето разбиране - може и да е replica.
Но да видим какво ще каже Питър :)
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Знаех си, че има нещо общо с vintage car. Благодаря ви много! И на Боян, и на Питър, и на останалите, които са се съграсили с този отговор.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6класически самолетBoyan Brezinsky
3 -1плата предыдущей версииAlexP
3 -2биплан
Natasha Stoyanova


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
плата предыдущей версии


Explanation:
Сдуфк

AlexP

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Comtrans1: Първо, не е вярно, и второ - въпросът е в друга езикова двойка
16 mins

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
биплан


Explanation:
От най-първите модели самолети - в началото на 20-те години на миналия век.
Виж линковете:



    Reference: http://www.tigerairways.co.uk/.
    Reference: http://www.aviation-antiques.com/links.html.
Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Boyan Brezinsky: Да не бъркаме типа на конструкцията с възрастта на самолета. И през 20-те е имало моноплани, и сега има биплани.
2 mins

disagree  Peter Skipp: Боян е прав
5 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
класически самолет


Explanation:
Ами да, точно същото като vintage car. Не е задължително самолетът да е оригинален, според моето разбиране - може и да е replica.
Но да видим какво ще каже Питър :)


Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 38
Grading comment
Знаех си, че има нещо общо с vintage car. Благодаря ви много! И на Боян, и на Питър, и на останалите, които са се съграсили с този отговор.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Comtrans1: По-скоро - стар модел самолет
16 mins

agree  Empty Whiskey Glass
18 mins

agree  shabda
2 hrs

agree  Peter Skipp: Vintage Car е кола отпреди Първата световна война. По аналог -- класически самолет, в смисъл произведен преди техническата революция от 30-те г. г.
5 hrs

agree  Maya.P
8 hrs

agree  Vladimir Shapovalov
8 hrs