KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

swing pump

Bulgarian translation: хидравлична помпа (на механизма за позициониране на багер)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(shovel) swing pump
Bulgarian translation:хидравлична помпа (на механизма за позициониране на багер)
Entered by: Anelia Dobreva

09:18 Dec 8, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: swing pump
Отново на кариерен багер. За жалост обаче само ог подмятат и мога само да предполагам, че е част от механизма за завъртане като swing gear.
Anelia Dobreva
помпа (хидр) на механизма за позициониране
Explanation:
обяснения - в предишния въпрос
Selected response from:

atche84
Grading comment
Блягодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4помпа за завъртанеLudwig Chekhovtsov
4помпа (хидр) на механизма за позициониране
atche84
2хидравлична помпаBoyan Brezinsky


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
хидравлична помпа


Explanation:
Щом само се споменава, няма да е особено фатално, ако този багер има повече от една хидравлична помпа. Малките багери - тези, които виждаме из София - почти сигурно са с една хидравлична помпа, която задвижва всички механизми. Но този, щом е огромен, не е ясно. Но пък надали има особено значение.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 38

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
помпа (хидр) на механизма за позициониране


Explanation:
обяснения - в предишния въпрос

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 71
Grading comment
Блягодаря!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
помпа за завъртане


Explanation:
Мультитран (руски)
swing pump - насос поворота

Ludwig Chekhovtsov
Specializes in field
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 36