KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

spray lance

Bulgarian translation: малка (тясна, удължена) пулверизираща дюза


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spray lance
Bulgarian translation:малка (тясна, удължена) пулверизираща дюза
Entered by: Derringdo

21:55 Feb 19, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: spray lance
an accessory in a high pressure cleaner; different from spray gun
Derringdo
Denmark
малка (тясна, удължена) пулверизираща дюза
Explanation:
gun би следвало да е голямата дюза, а lance малката или удължената - за тесни места
Selected response from:

atche84
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1малка (тясна, удължена) пулверизираща дюза
atche84
4струйникvessela
4пулверизиращ накрайникRUJA
4разпръсквач, пулверизатор, разпрашителklyunchev


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
разпръсквач, пулверизатор, разпрашител


Explanation:
От Мултилекс и Лингво 10

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-02-19 22:00:53 GMT)
--------------------------------------------------

На руски \"распылитель\"

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 126

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
малка (тясна, удължена) пулверизираща дюза


Explanation:
gun би следвало да е голямата дюза, а lance малката или удължената - за тесни места

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 71

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  shabda
1 day5 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
пулверизиращ накрайник


Explanation:
В зависимост от контекста може да се намери по-точно решение. От английски на немски двете съставни думи имат доста широко значение:
Lance = Strahlrohr = 1) струйна тръба (накрайник) (на пожарникарски маркуч; 2) излъчваща тръба; 3) наставка на реактивна дюза 4) безкомпресорен въздушно-реактивен двигател
Spray = Zеrstaeuber = разпрашител, пулверизатор, пулверизираща дюза


    Reference: http://dict.leo.org/?lp=ende&lang=de&searchLoc=0&cmpType=rel...
RUJA
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

1334 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
струйник


Explanation:
удължававащ накрайник при пароструйки и водоструйки

vessela
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian