KudoZ home » English to Bulgarian » Mechanics / Mech Engineering

Deodorizing filter

Bulgarian translation: дезодориращ филтър


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Deodorizing filter
Bulgarian translation:дезодориращ филтър
Entered by: Mihail M Mateev

10:06 Feb 22, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Deodorizing filter
v klimatik
Derringdo
Denmark
дезодориращ филтър
Explanation:
въз основа на предишните дискусии, въвеждам този превод.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 13 mins (2005-02-23 07:19:40 GMT)
--------------------------------------------------

точките трябва да са за atche84.
Selected response from:

Mihail M Mateev
Bulgaria
Grading comment
Tai kato ne moga da dadam tochkite na atche84:) Mersi na vsichki za pomosta.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ароматизиращ филтърMaria Doichinova
5дезодориращ филтър
Mihail M Mateev
3обезмирисяващ филтър
Emilia Balke


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
deodorizing filter
ароматизиращ филтър


Explanation:
Филтър на климатик, чрез който дори при режим циркулация, се осигурява свежест на въздуха

Maria Doichinova
Bulgaria

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  etale
28 mins

disagree  atche84: дезодориране е отстраняване на миризмите, а не ароматизиране - неутрализиращ/дезодориращ е по-точно
1 hr

neutral  Mihail M Mateev: според мен това е мултифунционален филтър - хем отстранява миризмите, хем вкарва аромат. В този смисъл отговорът е приемлив. Евентуално може да е "дезодориращ филтър". Остава да въведем определение за това какво точно са дезодоратите,които продават в Б-я
2 hrs

neutral  klyunchev: Аз бих написал дезодориращ филтър, тъй като не се разбира изрично, че е и ароматизиращ.
3 hrs

15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
deodorizing filter
обезмирисяващ филтър


Explanation:
Just a thought.

Emilia Balke
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mihail M Mateev: на български не се казва така. "Дезодориращ" би бил по-правилен превод. Ще го въведа като превод, в името на правилния превод
6 hrs

21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
deodorizing filter
дезодориращ филтър


Explanation:
въз основа на предишните дискусии, въвеждам този превод.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs 13 mins (2005-02-23 07:19:40 GMT)
--------------------------------------------------

точките трябва да са за atche84.

Mihail M Mateev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Tai kato ne moga da dadam tochkite na atche84:) Mersi na vsichki za pomosta.