KudoZ home » English to Bulgarian » Media / Multimedia

cupula

Bulgarian translation: вендуза


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cupula
Bulgarian translation:вендуза
Entered by: Rosica Dimitrova

12:10 Oct 30, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia
English term or phrase: cupula
Attach the cupula to the windshield inside your car.
(dvd за кола)
Rosica Dimitrova
Bulgaria
вендуза
Explanation:
И това се използва на български именно за смукателна чашка, ако ви трябва по-кратък израз.
Selected response from:

Pavel Constantinov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4купуловиден високоговорител
etale
4вендуза
Pavel Constantinov
3смукателна (вакуумна) чашка
Trufev


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
смукателна (вакуумна) чашка


Explanation:
Използвана е латинска заемка.

Trufev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
вендуза


Explanation:
И това се използва на български именно за смукателна чашка, ако ви трябва по-кратък израз.

Example sentence(s):
  • Прикрепете вендузата към предното стъкло.

    Reference: http://www.indoor-displays.com/indoor_displays_bg.php?page=p...
    Reference: http://209.85.135.104/search?q=cache:oqGFs-f0AeAJ:ototopbg.c...
Pavel Constantinov
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
купуловиден високоговорител


Explanation:
или
конусообразен високоговорител

Тук можете да видите снимка:
http://www.mundoelectro.com/product_info.php?products_id=295...



Example sentence(s):
  • коаксиални елементи:13 cm конусообразен басов високоговорител,2,5 cm куполовиден високочестотен говорител

    Reference: http://files.pioneer.eu/files/brochures/2006/HE_Full/06_HE_F...
etale
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian