KudoZ home » English to Bulgarian » Medical: Instruments

site

Bulgarian translation: център


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:site
Bulgarian translation:център
Entered by: Mihail M Mateev

08:25 May 19, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: site
"Enter site number"

Място където има оборудване и техника за провеждане на тестове - може да е клиника, бнолница и т.н.

На български даже съм го чувал като "сайт", но все пак?
"Местположение" достатъчно добро ли е?
Mihail M Mateev
Bulgaria
клиничен център
Explanation:
или "център на проучването", ако става дума за провеждане на изпитване на лекарство например
Selected response from:

Ivaylo Ivanov
Luxembourg
Grading comment
Благодаря! Клиентът си хареса този термин като превод! (На мен също повече ми допада)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3обектComtrans1
4клиничен център
Ivaylo Ivanov


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
клиничен център


Explanation:
или "център на проучването", ако става дума за провеждане на изпитване на лекарство например

Ivaylo Ivanov
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря! Клиентът си хареса този термин като превод! (На мен също повече ми допада)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
обект


Explanation:
а защо не, просто - номер на обект?


Comtrans1
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maya.P
2 hrs

agree  Stefan Balchev
2 hrs

agree  bozhana
4 hrs