KudoZ home » English to Bulgarian » Medical: Instruments

CASE REPORT FORM (CRF)

Bulgarian translation: дневник на пациента (CFR)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CASE REPORT FORM (CRF)
Bulgarian translation:дневник на пациента (CFR)
Entered by: Mihail M Mateev

10:44 May 19, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: CASE REPORT FORM (CRF)
има ли на бг език съответствие?
Mihail M Mateev
Bulgaria
дневник на пациента (CFR)
Explanation:
Така е възприет термина в проучванията на AstraZeneca Bulgaria. Сигурен съм в това, защото аз съм им превеждам договорите с центрове, където се изпитват лекарствата им. Виж дали ще ти послужи в твоя случай
Selected response from:

Ivaylo Ivanov
Luxembourg
Grading comment
10x!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1дневник на пациента (CFR)
Ivaylo Ivanov
5епикриза
Emilia Balke
4 +1индивидуална регистрационна картаLudwig Chekhovtsov
5история на здравословното състояние (на пациент)
TransGlobe


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
case report form (crf)
история на здравословното състояние (на пациент)


Explanation:
това е известен термин в медицината

TransGlobe
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
case report form (crf)
индивидуална регистрационна карта


Explanation:
Или индивидуална регистрационна форма
Става дума за регистриране на резултати на някакво изследване, а не на история на болестта:

КИО ''ИннФарм'' - Англо-русский словарь терминов
... Case Report Form (CRF)- Индивидуальная регистрационная карта (ИРК)
Бумажный, оптический или электронный документ, служащий для записи требуемой протоколом информации о каждом субъекте исследования. [руководство МКГ]...
www.gcp.ru/rus/docs/dict/dict_c.shtml - 24k - 17 МАЙ 2005

Разработка Протокола и Индивидуальной регистрационной карты ...
... Индивидуальная регистрационная карта (Case Report Form/CRF/ИРК) служит средством для сбора данных, определенных в Протоколе исследования. ...
medi.ru/doc/991022.htm


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 5

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandra Staneva
2348 days

51 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
case report form (crf)
дневник на пациента (CFR)


Explanation:
Така е възприет термина в проучванията на AstraZeneca Bulgaria. Сигурен съм в това, защото аз съм им превеждам договорите с центрове, където се изпитват лекарствата им. Виж дали ще ти послужи в твоя случай

Ivaylo Ivanov
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
10x!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Iolanta Vlaykova Paneva
11 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
case report form (crf)
епикриза


Explanation:
Формуляр за епикриза.

Emilia Balke
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4