KudoZ home » English to Bulgarian » Medical: Instruments

sample line

Bulgarian translation: катетър за вземане на проби


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sample line
Bulgarian translation:катетър за вземане на проби
Entered by: Trufev

11:32 Mar 22, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / sample line
English term or phrase: sample line
това е тънка гумена тръбичка, която се използва за свързване на пациент към уред за измерване на жизнени показатели - пулсов оксиметър

как е точното название на български?

благодаря!
LingoConsult
Bulgaria
катетър за вземане на проби
Explanation:
Обикновено се отнася за венозен катетър за вземане на кръвни проби.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
в случая не е венозен катетър, а е тръбичка, която се свързва към назална канюла за подаване на кислород или отчитане на сатурацията на кислород в издишвания въздух.
може би "катетър за вземане на проби" или "катетър за анализ" е ОК.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3сонда
Sylvio Peshev
3катетър за вземане на проби
Trufev


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
катетър за вземане на проби


Explanation:
Обикновено се отнася за венозен катетър за вземане на кръвни проби.

Trufev
Bulgaria
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 140
Grading comment
в случая не е венозен катетър, а е тръбичка, която се свързва към назална канюла за подаване на кислород или отчитане на сатурацията на кислород в издишвания въздух.
може би "катетър за вземане на проби" или "катетър за анализ" е ОК.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
сонда


Explanation:
без да съм специалист в медицината така ми звучи най-правдоподобно

Sylvio Peshev
Meets criteria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4