KudoZ home » English to Bulgarian » Medical: Instruments

panel rating

Bulgarian translation: номинални стойности върху електрическото табло


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:panel rating
Bulgarian translation:номинални стойности върху електрическото табло
Entered by: Rosica Dimitrova

09:39 Mar 23, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / Engström Carestation
English term or phrase: panel rating
Electrical outlet panel ratings
Rosica Dimitrova
Bulgaria
номинални стойности върху електрическото табло
Explanation:
Според контекста.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +2номинални стойности върху електрическото табло
Trufev
2ниминални параметри (на електрическия изход/контакт)
invguy


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
номинални стойности върху електрическото табло


Explanation:
Според контекста.

Trufev
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 140

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milena Atanasova
32 mins

agree  invguy: Ако това е значението, "номинални стойности НА (изходното) електрическо(то) табло" - т.е. отнасящи се за самото табло: работно напрежение, степен на защита и пр.
5 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
panel rating(s)
ниминални параметри (на електрическия изход/контакт)


Explanation:
Panel ratings като фраза се използва в см. "стойностите от табелката" (на съответното устройство). Това са по правило номиналните стойности на основните параметри - напрежение, ток, мощност и пр.

Според мен тук става дума не за панел/табло, а за параметрите на някакъв електрически изход (или захранващ контакт). Т.е. [electric outlet] [panel ratings].

Но е възможно и колегата Trufev да е прав - т.е. [electric outlet panel] [ratings]. Затова: confidence = 2 :)

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2007-03-23 14:47:55 GMT)
--------------------------------------------------

Н*о*минални, разбира се...

invguy
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 18