KudoZ home » English to Bulgarian » Medical: Instruments

sample line

Bulgarian translation: Сонда за мониторинг


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sample line
Bulgarian translation:Сонда за мониторинг
Entered by: Rosica Dimitrova

08:51 Apr 5, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments
English term or phrase: sample line
Ensure D-fend water trap is properly placed and the sample line is connected.
Rosica Dimitrova
Bulgaria
Сонда за мониторинг
Explanation:
Наблюдава се подаването и изхвърлянето на газове. Предоставя съществена информация за състоянието на пациент, подложен на пречистване на кръв чрез вентилиране (обдишване)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-05 11:27:49 GMT)
--------------------------------------------------

Попитах анестезиолог (D-fend water trap се използва само при анестезия), точният превод е НАЗО-ГАСТРАЛНА СОНДА ЗА МОНИТОРИНГ
Selected response from:

minahadji
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Сонда за мониторинг
minahadji
3сонда
Sylvio Peshev


Discussion entries: 3





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
сонда


Explanation:
D-fend water trap отделя течноста от поетия през сондата газ

Sylvio Peshev
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Сонда за мониторинг


Explanation:
Наблюдава се подаването и изхвърлянето на газове. Предоставя съществена информация за състоянието на пациент, подложен на пречистване на кръв чрез вентилиране (обдишване)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-04-05 11:27:49 GMT)
--------------------------------------------------

Попитах анестезиолог (D-fend water trap се използва само при анестезия), точният превод е НАЗО-ГАСТРАЛНА СОНДА ЗА МОНИТОРИНГ

minahadji
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Aleksandrova
1 hr