KudoZ home » English to Bulgarian » Medical: Instruments

discrimination position

Bulgarian translation: дискриминационна позиция


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:discrimination position
Bulgarian translation:дискриминационна позиция
Entered by: Elena Aleksandrova

08:02 Apr 30, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Medical: Instruments
English term or phrase: discrimination position
The discrimination position of T1 cannot be determined.

Обяснение на знак на екрана. Апаратът е хематологичен анализатор.
Elena Aleksandrova
Bulgaria
дискриминационна позиция
Explanation:
Други предложения: дефинитивна (определяща) позиция; различителна позиция / позиция на различаване; точна (специфична) позиция
Selected response from:

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Grading comment
Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3дискриминационна позиция
Pavel Tsvetkov
2праг на задействане
C_Metschkaroff


Discussion entries: 4





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
праг на задействане


Explanation:
Праг на задействане на .... не може да бъде определен.
Праг - (предполагам) гранична стойност на ....

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2008-04-30 12:43:43 GMT)
--------------------------------------------------

точка/момент на сработване (на функции на уред)


    Reference: http://dict.leo.org/ende?lp=ende&p=wlqAU.&search=Ansprechsch...
C_Metschkaroff
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
дискриминационна позиция


Explanation:
Други предложения: дефинитивна (определяща) позиция; различителна позиция / позиция на различаване; точна (специфична) позиция

Pavel Tsvetkov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 48
Grading comment
Благодаря