KudoZ home » English to Bulgarian » Music

vidi

Bulgarian translation: Светодиоден екран


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:vidi
Bulgarian translation:Светодиоден екран
Entered by: Elena Aleksandrova

14:04 Oct 22, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Music
English term or phrase: vidi
Video walls & vidi walls

Част от аудио-визуално оборудване
Elena Aleksandrova
Bulgaria
Светодиоден екран
Explanation:
Vidiwall е технология на "Филипс" за екрани със светодиодни (LED) панели с широко приложение - за прожектиране на изображения, за светлинни ефекти и прочие.
Вижте повече на този сайт:
http://www.lighting.philips.com/gl_en/vidiwall/led_video_scr...
Selected response from:

Irena Alexieva
Cyprus
Grading comment
Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Светодиоден екранIrena Alexieva
4видеодисплейWilly Obretenov


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Светодиоден екран


Explanation:
Vidiwall е технология на "Филипс" за екрани със светодиодни (LED) панели с широко приложение - за прожектиране на изображения, за светлинни ефекти и прочие.
Вижте повече на този сайт:
http://www.lighting.philips.com/gl_en/vidiwall/led_video_scr...

Irena Alexieva
Cyprus
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
видеодисплей


Explanation:
vidi е просто съкращение от videodisplay

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 3