KudoZ home » English to Bulgarian » Other

junk yard

Bulgarian translation: сметище, скупище, яма за смет, помийна яма, двор/склад за вторични суровини


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:junk yard
Bulgarian translation:сметище, скупище, яма за смет, помийна яма, двор/склад за вторични суровини
Entered by: Timur Nakashidze

10:19 Mar 23, 2002
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
English term or phrase: junk yard
junk yard
slavist
свалка; помойка, мусорная яма
Explanation:
junk yard (americanE)=scrapyard
Моля извинете за руски превод

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-24 13:39:50 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Много благодаря всех преводчиков
Selected response from:

Timur Nakashidze
Georgia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2свалка; помойка, мусорная яма
Timur Nakashidze
4допълнение
Natasha Stoyanova
4допълнение
Natasha Stoyanova


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
свалка; помойка, мусорная яма


Explanation:
junk yard (americanE)=scrapyard
Моля извинете за руски превод

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-24 13:39:50 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Много благодаря всех преводчиков


    Oxford advanced learner's dictionary
Timur Nakashidze
Georgia
Native speaker of: Native in GeorgianGeorgian, Native in RussianRussian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ludwig Chekhovtsov: сметище, скупище, яма(място) за смет, помийна яма, куп боклук, боклучарник
1 hr
  -> много благодаря

agree  xxxVihar Kraste: двор/склад за отпадъци, двор/склад за вторични суровини. Аз бих предпочел второто, а именно склад за вторични суровини. Понякога бива дори и цех за преработка на вторични суровини.
2 hrs
  -> много благодаря

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
допълнение


Explanation:
Съгласна съм с колегите за предложените значения, само предлагам още едно, тъй като контекст на употребя няма:
автомобилно гробище


Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
допълнение


Explanation:
Съгласна съм с колегите за предложените значения, само предлагам още едно, тъй като контекст на употребя няма:
автомобилно гробище


Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276