KudoZ home » English to Bulgarian » Other

wheel grit

Bulgarian translation: диамантен абразив


07:33 Jul 5, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / металообработване
English term or phrase: wheel grit
Aluminium oxide wheel grit
Milena Atanasova
Bulgarian translation:диамантен абразив
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-07-05 13:47:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Съгласен съм с bsb_2, просто погледнах wheel grit, без да видя Al2O3 отдолу, съжалявам
Selected response from:

moskwich
Bulgaria
Grading comment
Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4абразивно зърно
Sylvio Peshev
4 -1диамантен абразивmoskwich


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
диамантен абразив


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-07-05 13:47:16 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Съгласен съм с bsb_2, просто погледнах wheel grit, без да видя Al2O3 отдолу, съжалявам


    Reference: http://www.e6.com/e6/page.jsp?pageid=600405050
moskwich
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Благодаря
Notes to answerer
Asker: Благодаря за уточнонието. Явно прибързах с приемането на отговора. Как е точният термин? Алуминиев оксид (корунд)? Абразив трябва ли да се спомене?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Boyan Brezinsky: Откога диамантът се състои от алуминиев окис? По химия се учеше за алотропни форми - там въглерод, графит, диамант. Че е абразив, абразив е - но алуминиевият окис е корунд.
2 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
абразивно зърно


Explanation:
http://www.rudibg.com/products.aspx?id=9
Таблицата най-долу.

Sylvio Peshev
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Благодаря:-)