KudoZ home » English to Bulgarian » Other

WEDGE SCREW

Bulgarian translation: конусен винт


08:22 Jul 6, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / металообработване
English term or phrase: WEDGE SCREW
от каталог, без контекст
Milena Atanasova
Bulgarian translation:конусен винт
Explanation:
ми звучи най-правдоподобно
http://www.stryker.com/endoscopy/products/sportsmed_knee/int...
Selected response from:

Sylvio Peshev
Grading comment
Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1конусен винт
Sylvio Peshev
4винт с конусен връх
petkovw
4винт на регулировъчен клин
Trufev
5 -1Винт с конусна глава
Angelina Alexandrova


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
wedge screw
Винт с конусна глава


Explanation:
English Bulgarian technical dictionary + consulting my fellow engineers :)

Angelina Alexandrova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  RUJA: Сигурни ли сте, че това не са два отделни елемента, (клин, винт), тъй като те влизат в една класификационна група -вижте Интернет?
30 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wedge screw
винт на регулировъчен клин


Explanation:
Лингво 11

Trufev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 116
Notes to answerer
Asker: Благодаря ви


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  RUJA: По принцип е възможно
26 mins

neutral  klyunchev: В Лингво има отделна дума за регулировъчен, а тук няма. Т. е. само винт на клин. По същата езикова логика arbor flange е flange на/за arbor, а не обратното.
56 mins
  -> Забелязах, но при клиновете винтовете се използват за регулиране на положението им по дължината на винта.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wedge screw
винт с конусен връх


Explanation:
такива винтове видях в каталога на wurth- давам линк


    Reference: http://www.wuerth.bg/catalog.php?ff=11
petkovw
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 16

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
wedge screw
конусен винт


Explanation:
ми звучи най-правдоподобно
http://www.stryker.com/endoscopy/products/sportsmed_knee/int...

Sylvio Peshev
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Благодаря

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: На мен също - само че не в медицинския контекст, както е в дадения линк, а в техническия: винт, чийто диаметър леко се увеличава към главата, което води до по-здраво затягане.
6 hrs