KudoZ home » English to Bulgarian » Other

wiper insert

Bulgarian translation: изглаждаща вложка (пластина)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:wiper insert
Bulgarian translation:изглаждаща вложка (пластина)
Entered by: Trufev

09:03 Jul 6, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / металообработване
English term or phrase: wiper insert
от каталог, без контекст; Намерих референтент сайт:
http://toolingandproduction.com/archives/0201/0201stk.asp
Milena Atanasova
изглаждаща вложка (пластина)
Explanation:
В контекста на сайта, който сте посочили.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1изглаждаща вложка (пластина)
Trufev
2перо
Sylvio Peshev


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
изглаждаща вложка (пластина)


Explanation:
В контекста на сайта, който сте посочили.

Trufev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 116
Grading comment
Благодаря
Notes to answerer
Asker: Благодаря Ви.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  invguy: Не съм срещал "изглаждаща", но звучи съвсем логично и ясно. Милена: да не ви притеснява "пластина" - става дума за режеща (твърдосплавна, металокерамична) пластина, част от съставен инструмент за механична обработка.
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
перо


Explanation:
Това съм чувал за разните гумени пластини, които се сменят.

Sylvio Peshev
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8