KudoZ home » English to Bulgarian » Other

Job Safety Analysis

Bulgarian translation: анализ на безопасността при работа


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:job safety analysis
Bulgarian translation:анализ на безопасността при работа
Entered by: klyunchev

13:05 Feb 21, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Other / Occupational Health & Safety
English term or phrase: Job Safety Analysis
Анализ на безопасните условия на труд за дадена професия.
Колеги, имате ли идея за нещо по-кратко?
Daniela Koleva
Netherlands
анализ на безопасността при работа
Explanation:
По-кратко – трудно ЛОЛ.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-02-21 13:09:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=en&newwindow=1&safe=off&q=ан...
Selected response from:

klyunchev
Bulgaria
Grading comment
След много чудене и разговор със специалиста по БЗР на фирмата възложител използвах този вариант. :) Благодаря на всички отговорили!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Анализ на безопасността на трудаRUJA
4 +1анализ на безопасността при работаklyunchev
4Анализ/Оценка на трудова безопасност
Rossen Roussev
4оценка на работната безопасност
Sylvio Peshev
4анализ на безопасността на работното място
Atanas Dakov


Discussion entries: 10





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
job safety analysis
анализ на безопасността при работа


Explanation:
По-кратко – трудно ЛОЛ.

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2008-02-21 13:09:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.com/search?hl=en&newwindow=1&safe=off&q=ан...

klyunchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 40
Grading comment
След много чудене и разговор със специалиста по БЗР на фирмата възложител използвах този вариант. :) Благодаря на всички отговорили!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yordanka Petkova
19 hrs
  -> Благодаря.

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
job safety analysis
анализ на безопасността на работното място


Explanation:
като алтернатива

Atanas Dakov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
job safety analysis
оценка на работната безопасност


Explanation:
...

Sylvio Peshev
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
job safety analysis
Анализ/Оценка на трудова безопасност


Explanation:
Вариант

--------------------------------------------------
Note added at 59 mins (2008-02-21 14:04:52 GMT)
--------------------------------------------------

Според мен така е най-кратко и точно.

Rossen Roussev
France
Native speaker of: Bulgarian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
job safety analysis
Анализ на безопасността на труда


Explanation:
По аналогия на "Анализ на охраната на труда"


    Reference: http://ivoniks-consult.hit.bg/index_files/page0006.htm
RUJA
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emilia Delibasheva
1 hr

agree  etale
2 hrs

agree  Trufev: Срещал съм го на английски и като "labour safety analysis"
2 hrs

agree  Dilshod Madolimov
5 hrs

agree  V_N
2 days8 hrs

agree  Albena Vassileva
3 days22 hrs