KudoZ home » English to Bulgarian » Other

Multi-Microphone-System Audio Scope

Bulgarian translation: мултимикрофонен аудиоскоп; аудиоскоп с многомикрофонна система


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Multi-Microphone-System Audio Scope
Bulgarian translation:мултимикрофонен аудиоскоп; аудиоскоп с многомикрофонна система
Entered by: natasha stoyanova

06:40 Apr 24, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / hearing system
English term or phrase: Multi-Microphone-System Audio Scope
Една от изброените характеристики на слухов апарат
Darina Spasova
Bulgaria
мултимикрофонен аудиоскоп; аудиоскоп с многомикрофонна система
Explanation:
mainPhonak е пионерът на иновационната мултимикрофонна технология. ... за настройване на слуховата система) и DataLoggingplus (запомняне на данни от апарата) ...
Selected response from:

natasha stoyanova
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1мултимикрофонен аудиоскоп; аудиоскоп с многомикрофонна системаnatasha stoyanova
2слухова устройство, много/поли/-микрофонно, широколентово;
C_Metschkaroff


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
multi-microphone-system audio scope
мултимикрофонен аудиоскоп; аудиоскоп с многомикрофонна система


Explanation:
mainPhonak е пионерът на иновационната мултимикрофонна технология. ... за настройване на слуховата система) и DataLoggingplus (запомняне на данни от апарата) ...



    Reference: http://www.slavina.com/Products/digital_products/eleva/eleva...
natasha stoyanova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  V_N
5 days
  -> Thank you, V_N

5 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
multi-microphone-system audio scope
слухова устройство, много/поли/-микрофонно, широколентово;


Explanation:
ІМО - тъй като става дума за слухови устройства, нарочно я дават в такъв разгънат (описателен) вид. scope според мен е за широколентов спектър (няколко обхвата). Т.е. "слухово устройство [с вградени (микрофони) в широк честотен обхват]

C_Metschkaroff
Bulgaria
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 32