KudoZ home » English to Bulgarian » Other

Gain Frequency Response

Bulgarian translation: амплитудно-честотна характеристика


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Gain Frequency Response
Bulgarian translation:амплитудно-честотна характеристика
Entered by: Atanas Dakov

15:51 May 1, 2008
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / hearing aid
English term or phrase: Gain Frequency Response
Наименование на диаграма за характеристики на слухов апарат.
Darina Spasova
Bulgaria
амплитудно-честотна характеристика
Explanation:
по Лингво 12М
gain frequency characteristic = амплитудно-честотна характеристика
Selected response from:

Atanas Dakov
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4амплитудно-честотна характеристика
Atanas Dakov
4честотна характеристика на усилването
Trufev


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gain frequency response
честотна характеристика на усилването


Explanation:
gain = усилване

Trufev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 116

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
gain frequency response
амплитудно-честотна характеристика


Explanation:
по Лингво 12М
gain frequency characteristic = амплитудно-честотна характеристика


Atanas Dakov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky
2 hrs
  -> Благодаря!

agree  invguy: Ако в англ. текст си бяха сложили тиренцето (gain-frequency response) щеше да е съвсем ясно.
2 hrs
  -> Благодаря!

agree  klyunchev: И в Лингво 12 преобладават съчетанията с тиренце.
1 day5 hrs
  -> Благодаря!

agree  etale
3 days6 hrs
  -> Благодаря!