KudoZ home » English to Bulgarian » Other

reserve

Bulgarian translation: Reserve


13:38 May 26, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
English term or phrase: reserve
просто запасни войски?
slavist
Bulgarian translation:Reserve
Explanation:
Запас, запасни войски, от запаса.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-26 16:04:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Предполагам, че след като правиш догадка за запасни войски, става дума за запас, или нещо от рода, а не някакви резерви.

Slainte!
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1запасни войскиValentina Jivkova
5 +1Reserve
Empty Whiskey Glass


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Reserve


Explanation:
Запас, запасни войски, от запаса.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-26 16:04:51 (GMT)
--------------------------------------------------

Предполагам, че след като правиш догадка за запасни войски, става дума за запас, или нещо от рода, а не някакви резерви.

Slainte!

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 288

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yuliyana Radoulova
2 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
запасни войски


Explanation:
има много значения като например резерва, резервен, фонд, резервираност и т.н. но в воената област означава запасни войски ако е в мн. ч.
reserves

Valentina Jivkova
Italy
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yuliyana Radoulova
2 hrs