KudoZ home » English to Bulgarian » Other

send up over the straits

Bulgarian translation: изпрати/изстреляй я от другата страна на пролива


09:38 May 27, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
English term or phrase: send up over the straits
Stick a gas warhead on a missile send it up over the straits, sits there for 2 weeks, contaminates the whole region
slavist
Bulgarian translation:изпрати/изстреляй я от другата страна на пролива
Explanation:
Сега, на кой пролив, не става ясно от това изречение. Проливи по света - дал Господ. Очевидно този разделя двете враждуващи страни, или поне потенциални врагове.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
нещо такова
благодаря ти
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1изстреляй я през/над проливаggaaggaa
4изпрати/изстреляй я от другата страна на проливаBoyan Brezinsky


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
изпрати/изстреляй я от другата страна на пролива


Explanation:
Сега, на кой пролив, не става ясно от това изречение. Проливи по света - дал Господ. Очевидно този разделя двете враждуващи страни, или поне потенциални врагове.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
нещо такова
благодаря ти

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
изстреляй я през/над пролива


Explanation:
Явно straits тук е "пролив", защото ракетата ще сти "там" и ще контаминира района.

ggaaggaa
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 103

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrei Vrabtchev: контаминира - maj na BG mu vikame "zamursjva", ili neshto podobno... ama "контаминира" napravo me razbi...
19 hrs