KudoZ home » English to Bulgarian » Other

mic

Bulgarian translation: Микрон???


12:25 May 27, 2003
English to Bulgarian translations [PRO]
English term or phrase: mic
40 mic's left
slavist
Bulgarian translation:Микрон???
Explanation:
Микрон???
Контекстът не е достатъчен.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-27 12:53:05 (GMT)
--------------------------------------------------

Като прочетох какво е написал bsb_2 се сетих за призива от преди време \"Не поливайте цветята, микрофоните ръждясват!\"

Slainte!
Selected response from:

Empty Whiskey Glass
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Микрон???
Empty Whiskey Glass
1 +1микрофонBoyan Brezinsky


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Микрон???


Explanation:
Микрон???
Контекстът не е достатъчен.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-27 12:53:05 (GMT)
--------------------------------------------------

Като прочетох какво е написал bsb_2 се сетих за призива от преди време \"Не поливайте цветята, микрофоните ръждясват!\"

Slainte!

Empty Whiskey Glass
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 288

19 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
микрофон


Explanation:
Наистина контекстът не стига.
Да не би да са някакви подводни микрофони, които те да обезвреждат, за да могат да минат незабелязано? Всъщност биха могли да правят точно обратното, да ги поставят. Абе много работи могат да се правят с микрофони :)



Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentina Jivkova
7 mins