KudoZ home » English to Bulgarian » Other

RNAME

Bulgarian translation: region name


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:RNAME
Bulgarian translation:region name
Entered by: Milena Sahakian

08:45 Aug 9, 2004
English to Bulgarian translations [PRO]
Other / webpage
English term or phrase: RNAME
отделна дума
пред и след нея в списъка са 'област" и 'области"
Iolanta Vlaykova Paneva
Canada
rname = region name
Explanation:
термина се използва в програмирането и е част от скритите скриптове на страниците които ние не виждаме или на които просто не обръщаме внимание, но които съществуват. В случая според мен област (region) преди rname не е използвано като географско понятие, а като част от комбинацията.Обикновенно на мястото на rname стои някакво име.Може да бъде RCITYNAME, RCOUNTYNAME и т.н.
Примерно нещо подобно:
<block start="//" end="//" scheme="sname"
region="rname" regionij="rname" lowpriority="lowpriority"/>
или
http://www.nationstates.net/cgi-bin/index.cgi/target=class/r... YOUR_REGION - на негово място трябва да се сложи името
Selected response from:

Milena Sahakian
Cyprus
Grading comment
благодаря
знаещ ли дали трйабва да го запазйа така и в превода?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2rname = region name
Milena Sahakian
1RNAMEBoyan Brezinsky


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
rname
RNAME


Explanation:
Да не би да е просто поле RNAME - вид запис в информацията на DNS сървърите?

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 11

21 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rname
rname = region name


Explanation:
термина се използва в програмирането и е част от скритите скриптове на страниците които ние не виждаме или на които просто не обръщаме внимание, но които съществуват. В случая според мен област (region) преди rname не е използвано като географско понятие, а като част от комбинацията.Обикновенно на мястото на rname стои някакво име.Може да бъде RCITYNAME, RCOUNTYNAME и т.н.
Примерно нещо подобно:
<block start="//" end="//" scheme="sname"
region="rname" regionij="rname" lowpriority="lowpriority"/>
или
http://www.nationstates.net/cgi-bin/index.cgi/target=class/r... YOUR_REGION - на негово място трябва да се сложи името


    Reference: http://samples.gotdotnet.com/quickstart/howto/doc/culturereg...
Milena Sahakian
Cyprus
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
благодаря
знаещ ли дали трйабва да го запазйа така и в превода?