KudoZ home » English to Bulgarian » Poetry & Literature

Steering

Bulgarian translation: организационен комитет


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Steering Committee
Bulgarian translation:организационен комитет
Entered by: Mihail M Mateev

13:40 Jun 21, 2005
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: Steering
Steering Committee

Убягва ми смисъла в момента, а иначе го знам. (спешно ми е)
Mihail M Mateev
Bulgaria
организационна/подготвителна
Explanation:
комисия за подготовка на дневния ред
Selected response from:

Daniel Paparo
Grading comment
благодаря!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5управителен съветemily
4ръководещ, управляващ, водещ
Stefan Balchev
3организационна/подготвителнаDaniel Paparo


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
steering
организационна/подготвителна


Explanation:
комисия за подготовка на дневния ред

Daniel Paparo
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Grading comment
благодаря!

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
steering
ръководещ, управляващ, водещ


Explanation:
?

Stefan Balchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

2 days20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Steering Committee
управителен съвет


Explanation:
Steering Committee е управителен съвет. той се занимава не с подготовката на дневния ред, а контролира изпълнението на проекта, одобрява, променя, санкционира и т.н.


    Reference: http://dictionary.cambridge.org/define.asp?dict=CALD&key=778...
emily
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian