KudoZ home » English to Bulgarian » Poetry & Literature

Wattman paper

Bulgarian translation: кадастрон


16:11 Oct 21, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: Wattman paper
Бих искала да попитам някой знае ли какво означава Wattman paper, в изходния текст се среща в следния контекст: "a Wattman F6 sketch pad" Благодаря.
Alexandra Pavlova
Bulgarian translation:кадастрон
Explanation:
"Скицник от кадастрон фопрмат A6. "

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-10-22 11:47:54 GMT)
--------------------------------------------------

Да продылжа с вица:
В един руски НИИ инженер влиза в отдел "МТС" и казва на домакина:
- Мне нужен ватман
-Ватмана нет, он в командировке
-Вы меня не поняли- мне нужен ватман для кульмана
-Кульман подождет!
- За кого вы меня принимаете! Я- дизайнер!
- Ясно, что вы не Иванов!
Selected response from:

Yassen Tounev
Bulgaria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4кадастрон
Yassen Tounev
5 +3ватманова хартияMiriamStefanova
3хартия "ватман" (хартия Watman)
Milena Atanasova


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
wattman paper
ватманова хартия


Explanation:
Става дума за хартия, произвеждана от фабриката „Ватман“. Няма връзка с трамваите обаче :)


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:9io66ZnGgfsJ:forum.boin...
    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:iFsPMkLekuoJ:www.izkust...
MiriamStefanova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Assiolo
1 min
  -> Благодаря!

agree  Emilia Delibasheva
4 mins
  -> Благодаря!

agree  Metodi Gerasimov: http://www.biometra.de/whatman-paper.0.html
4 mins
  -> Благодаря!

agree  Yavor Dimitrov
4 mins
  -> Благодаря!

disagree  Yassen Tounev: Русизъм 100% . "Дайте мне ватман для кульмана"
6 mins
  -> На втория сайт, който съм дала за справка, има определение за ватманова хартия.

49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wattman paper
хартия "ватман" (хартия Watman)


Explanation:
http://bga.bg/content/view/76/29/
http://www.google.bg/search?hl=bg&client=firefox-a&rls=org.m...


Milena Atanasova
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
wattman paper
кадастрон


Explanation:
"Скицник от кадастрон фопрмат A6. "

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2007-10-22 11:47:54 GMT)
--------------------------------------------------

Да продылжа с вица:
В един руски НИИ инженер влиза в отдел "МТС" и казва на домакина:
- Мне нужен ватман
-Ватмана нет, он в командировке
-Вы меня не поняли- мне нужен ватман для кульмана
-Кульман подождет!
- За кого вы меня принимаете! Я- дизайнер!
- Ясно, что вы не Иванов!

Yassen Tounev
Bulgaria
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Благодаря много!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  C_Metschkaroff: F 6 Sketch Pad си е кадастрон голям формат, за макети и др.п. изпълнения. Видна е "обърквацията" с "ватман"... А тук (кадастрон) няма такова нещо...
31 mins
  -> Thanks :)

agree  Elena Aleksandrova
15 hrs
  -> Thanks :)

agree  klyunchev: Кратък българско-английски политехнически речник: кадастрон - whatman paper. Същото в обратна посока в Английско-български политехнически речник.
4 days
  -> Thanks :)

agree  Mariana Stoimenova
175 days