KudoZ home » English to Bulgarian » Poetry & Literature

pledge drive

Bulgarian translation: кампания за набиране на средства за някаква кауза


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pledge drive
Bulgarian translation:кампания за набиране на средства за някаква кауза
Entered by: Irena Alexieva

13:22 Mar 6, 2004
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Poetry & Literature
English term or phrase: pledge drive
Tell him about the pledge drive
you coordinated.
slavist
кампания (виж поясненията)
Explanation:
Това обикновено са кампании за набиране на средства за някаква кауза, но често приносът може да е под формата на доброволен труд, поемане на конкретен дългосрочен ангажимент от страна на някаква институция или просто популяризиране на каузата сред повече хора.
Selected response from:

Irena Alexieva
Cyprus
Grading comment
Да, благодаря. И аз вече го реших като кампания.На ползу езику болгарскому, както каза един колега:(
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5кампания (виж поясненията)Irena Alexieva
4спонсорска кампания
Yuliyana Radoulova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
кампания (виж поясненията)


Explanation:
Това обикновено са кампании за набиране на средства за някаква кауза, но често приносът може да е под формата на доброволен труд, поемане на конкретен дългосрочен ангажимент от страна на някаква институция или просто популяризиране на каузата сред повече хора.

Irena Alexieva
Cyprus
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
Grading comment
Да, благодаря. И аз вече го реших като кампания.На ползу езику болгарскому, както каза един колега:(

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
спонсорска кампания


Explanation:
:)Предлагам това...

Ето и потвърждение от американски колега: "Pledge drives" are commonly used e.g. to persuade people to promise a
monthly donation to keep "public" television on the air. Note that such
pledges are generally (always, afaik) non-binding in the legal sense.


Yuliyana Radoulova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian