KudoZ home » English to Bulgarian » Real Estate

profit a prendre

Bulgarian translation: доход от експлоатация на земя, принадлежаща на друго лице


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:profit a prendre
Bulgarian translation:доход от експлоатация на земя, принадлежаща на друго лице
Entered by: IDinkova

09:09 Feb 17, 2006
English to Bulgarian translations [PRO]
Bus/Financial - Real Estate
English term or phrase: profit a prendre
Molya, dayte balgarskiya termin, v sluchaya sashtinata na ponyatieto ne ot interes za men.
Spark
Bulgaria
доход от експлоатация на земя, принадлежаща на друго лице
Explanation:
Ciela 4.0
profit а prendre - същ. доход от експлоатация на земя, принадлежаща на друго лице
Selected response from:

IDinkova
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4право на ползуване на чужда земя за лични цели
Natasha Stoyanova
4доход от експлоатация на земя, принадлежаща на друго лицеIDinkova


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
доход от експлоатация на земя, принадлежаща на друго лице


Explanation:
Ciela 4.0
profit а prendre - същ. доход от експлоатация на земя, принадлежаща на друго лице


    Reference: http://multitran.ru/c/m.exe?HL=2&L1=1&L2=2&EXT=0&s=profit+a+...
IDinkova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
право на ползуване на чужда земя за лични цели


Explanation:
Правото на ползуване на чужда земя може да включва ловене на риба, косене на трева и др. подобни дейности, които не носят директен доход, затова по-скоро бих предпочела това определение.


Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian