KudoZ home » English to Bulgarian » Science

Reality Interface Transference

Bulgarian translation: преход от виртуална реалност към действителността


12:52 Mar 31, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Science
English term or phrase: Reality Interface Transference
Трябва да звучи съвсем по научному. И да е кратко, термин.
slavist
Bulgarian translation:преход от виртуална реалност към действителността
Explanation:
Izchakayte mnenieto na drugi kolegi. Az moga samo da predlozha slednoto:

prevrushtane na interfeysa (sredstvo za vzaimodeystvie) za virtualnata realnost v takuv za realnata sreda.

“There’s this theory called RIT. It stands for reality interface transference. It’s a theory whereby virtual reality becomes actual reality. It’s just a theory. Incredible.”
(from http://www.winglin.net/fanfic/fall/chapter_17.shtml)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-01 10:15:13 (GMT)
--------------------------------------------------

v po-dulgiya mi otgovor gore bi bilo po-dobre da se izpolzva dumata \"transformirane\" vmesto \"prevrushtane\"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-01 16:36:48 (GMT)
--------------------------------------------------

т.е. трансформиране на (интерфейса за) виртуална среда в (такъв за) реалната. Интерфейс - средство за взаимодействие с нещо
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
Many thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4преходWilly Obretenov
4преход от виртуална реалност към действителността
Vladimir Shapovalov


Discussion entries: 1





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
преход от виртуална реалност към действителността


Explanation:
Izchakayte mnenieto na drugi kolegi. Az moga samo da predlozha slednoto:

prevrushtane na interfeysa (sredstvo za vzaimodeystvie) za virtualnata realnost v takuv za realnata sreda.

“There’s this theory called RIT. It stands for reality interface transference. It’s a theory whereby virtual reality becomes actual reality. It’s just a theory. Incredible.”
(from http://www.winglin.net/fanfic/fall/chapter_17.shtml)

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-01 10:15:13 (GMT)
--------------------------------------------------

v po-dulgiya mi otgovor gore bi bilo po-dobre da se izpolzva dumata \"transformirane\" vmesto \"prevrushtane\"

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-01 16:36:48 (GMT)
--------------------------------------------------

т.е. трансформиране на (интерфейса за) виртуална среда в (такъв за) реалната. Интерфейс - средство за взаимодействие с нещо

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 431
Grading comment
Many thanks

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
преход


Explanation:
След като е ясно за какво става въпрос мога да предложа:
Преход от виртуална в реална среда.
По-кратко не виждам как може да стане.

Willy Obretenov
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 223