KudoZ home » English to Bulgarian » Science

random shuffle mode

Bulgarian translation: режим на разбъркване


07:06 Jul 6, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Science
English term or phrase: random shuffle mode
term
slavist
Bulgarian translation:режим на разбъркване
Explanation:
Щом като става дума за изтегляне на печелившите. Е, естествено, компютърът нищо не разбърква, но по аналогия с останалите типове лотарии, където се разбъркват топки или дори листчета.
Също би могло и "режим на случаен избор".
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Благодаря. Къде се загуби?:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1режим на случайно разбъркванеComtrans1
4режим на разбъркванеBoyan Brezinsky


Discussion entries: 3





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
режим на случайно разбъркване


Explanation:
както отбеляза Вихър, например, при проиграване на списък от музикални заглавия - писти на CD, MP3 файлове...


Comtrans1
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 119

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxVihar Kraste: Пример: "Случаен избор на песен. Песните се просвирват в случайна последователност. На дисплея ..." (http://www.worldisdigital.com/downloads/MusicPen/manuals/BG.... Ако въобще става дума за муз. устройство, а не за автомат за игра на карти
2 hrs

2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
режим на разбъркване


Explanation:
Щом като става дума за изтегляне на печелившите. Е, естествено, компютърът нищо не разбърква, но по аналогия с останалите типове лотарии, където се разбъркват топки или дори листчета.
Също би могло и "режим на случаен избор".


Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
Благодаря. Къде се загуби?:)