KudoZ home » English to Bulgarian » Ships, Sailing, Maritime

fitter

Bulgarian translation: корабен фитер


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fitter
Bulgarian translation:корабен фитер
Entered by: Maria Dimitrova

21:29 Mar 28, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Ships, Sailing, Maritime
English term or phrase: fitter
Пак от списък с длъжности на търговски кораб. За съжаление нямам контекст или някакво описание.
Maria Dimitrova
Bulgaria
корабен фитер
Explanation:
На кораба фитерът върши заваръчна и монтьорска работа по разпореждане на капитан, главния механик и 2-ри механик
Selected response from:

minahadji
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2корабен фитер
minahadji
5шлосер, механик и т.н.
Elena Aleksandrova


Discussion entries: 1





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
шлосер, механик и т.н.


Explanation:
.

Elena Aleksandrova
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
корабен фитер


Explanation:
На кораба фитерът върши заваръчна и монтьорска работа по разпореждане на капитан, главния механик и 2-ри механик

minahadji
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Stefan Savov
2 hrs

agree  Yuliyan Gospodinov: обикновено казва само фитер
6 hrs