KudoZ home » English to Bulgarian » Sports / Fitness / Recreation

skydiving

Bulgarian translation: скайдайвинг (скокове с парашут)


14:23 Jul 26, 2005
English to Bulgarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: skydiving
Този вид парашутизъм мисля, че имаше някаква точна дума, но не се сещам.
Emilia Delibasheva
Bulgarian translation:скайдайвинг (скокове с парашут)
Explanation:
shambhala-center | ПарашутизъмСкоковете с парашут се аричаат още СКАЙДАЙВИНГ. SkyDiving, или просто парашутизмът, е млад и популярен спорт по целия свят. ...
shambhala-center.ru/bg/ex-action/skydiving/
Selected response from:

Ludwig Chekhovtsov
Grading comment
Благодаря.Чудно как масово навлизат чуждиците в български!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1скайдайвинг
Andrei Vrabtchev
5Parashutirane
Daniel Temelkov
5скайдайвинг
Andrei Vrabtchev
4 +1скайдайвинг (скокове с парашут)Ludwig Chekhovtsov


Discussion entries: 3





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
скайдайвинг (скокове с парашут)


Explanation:
shambhala-center | ПарашутизъмСкоковете с парашут се аричаат още СКАЙДАЙВИНГ. SkyDiving, или просто парашутизмът, е млад и популярен спорт по целия свят. ...
shambhala-center.ru/bg/ex-action/skydiving/


Ludwig Chekhovtsov
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря.Чудно как масово навлизат чуждиците в български!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihail M Mateev
14 hrs
  -> Thank you !

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
скайдайвинг


Explanation:
skachane s parachut, "гмуркане" или фигури с парашут, бел.пр ...



    Reference: http://64.233.161.104/search?q=cache:JSKNW1GVgFgJ:www.climbi...
    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=skydiving%2C+%D0%BF...
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihail M Mateev: отговорите са еднакви :)
14 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
скайдайвинг


Explanation:
skachane s parachut, "гмуркане" или фигури с парашут, бел.пр ...


--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-07-26 14:30:19 GMT)
--------------------------------------------------

mozhe i samo \"parachutizum\"

http://64.233.161.104/search?q=cache:vcfzRz7JbPwJ:shambhala-...


    Reference: http://64.233.161.104/search?q=cache:JSKNW1GVgFgJ:www.climbi...
    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=skydiving%2C+%D0%BF...
Andrei Vrabtchev
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20

13 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Parashutirane


Explanation:
Skok ot samolet sus parashut.

Daniel Temelkov
United Kingdom
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian