KudoZ home » English to Bulgarian » Sports / Fitness / Recreation

the highest innings

Bulgarian translation: инингът с най-много точки


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the highest innings
Bulgarian translation:инингът с най-много точки
Entered by: Trufev

08:31 Mar 12, 2007
English to Bulgarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / cricket
English term or phrase: the highest innings
По принцип знам какво е "ининг", но не разбирам цялото съчетание: "the highest innings scored by an individual batsman" - "Най-високият резултат за ининг" ли означава?
Emilia Delibasheva
инингът с най-много точки
Explanation:
Отбелязани от съответния състезател.
Selected response from:

Trufev
Bulgaria
Grading comment
Благодаря. Избрах този отговор, защото става дума за най-висок резултат в ининг, а не за цялата игра.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2най-високия резултат, реализиран от определен батсман
Elenka Ganeva
3инингът с най-много точки
Trufev


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
инингът с най-много точки


Explanation:
Отбелязани от съответния състезател.

Trufev
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Благодаря. Избрах този отговор, защото става дума за най-висок резултат в ининг, а не за цялата игра.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
най-високия резултат, реализиран от определен батсман


Explanation:
разсъждавам само - възприемам 'innings' кто реа;изирани точки (положителен резултат)

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-03-12 17:08:03 GMT)
--------------------------------------------------

УЖАС!!! - извинявам се за многото грешки: най-високияТ реаултат, реализиран от определен/даден батсман. ... 'реаЛизирани точки'...


--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2007-03-12 17:10:10 GMT)
--------------------------------------------------

Е, сори - продължавам с грешките (резулТат) - гроги след тежък ден :(

Elenka Ganeva
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Yuliyan Gospodinov
2 hrs

agree  Yavor Dimitrov
3 hrs