KudoZ home » English to Bulgarian » Sports / Fitness / Recreation

game

Bulgarian translation: игра (мач)


09:18 Feb 16, 2009
English to Bulgarian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Hockey
English term or phrase: game
There's 50 plays in the Soviet game.
We're putting in three plays a day.

You guys do the math. We're just
getting behind the eight ball.
Emilia Delibasheva
Bulgarian translation:игра (мач)
Explanation:
...Финландия отново показа отлично разиграване на шайбата на булата, както и перфектна игра при числено превъзходство...
... в играта си и за окото е наистина пиршество да наблюдава разиграването на топката, ...
... в последните две разигравания в мача се движеше видимо по-бавно. ...
Selected response from:

Zhaneta Mladenova
Bulgaria
Grading comment
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3игра (мач)
Zhaneta Mladenova
5участие
Could-you


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
игра (мач)


Explanation:
...Финландия отново показа отлично разиграване на шайбата на булата, както и перфектна игра при числено превъзходство...
... в играта си и за окото е наистина пиршество да наблюдава разиграването на топката, ...
... в последните две разигравания в мача се движеше видимо по-бавно. ...


Zhaneta Mladenova
Bulgaria
Native speaker of: Bulgarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Благодаря.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petkovw
5 hrs
  -> Благодаря!

agree  Andrei Vrabtchev
9 hrs
  -> Благодаря!

agree  natasha stoyanova
12 hrs
  -> Благодаря!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
участие


Explanation:
Имам пред вид -> "в рамките на у
частието на руснаците ще имат 50..."

Could-you
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian