KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

AS; AUS

Bulgarian translation: Affaires sociйtйs


07:29 Mar 1, 2002
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: AS; AUS
Stavd duma za avto-industruya.
Predpolagam che tova sasistemi(ot tipa ABS)
Rado Varbanov
Bulgarian translation:Affaires sociйtйs
Explanation:
"AS" means "Affaires sociйtйs".
"AUS" is probably abbreviation for Australia (ISO 3-letter country code). In railroad it can be Automated Uncoupling System.
Selected response from:

Valentinas & Halina Kulinic
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Affaires sociйtйs
Valentinas & Halina Kulinic
3AS може да значи Anti-Skid
Peter Skipp
1Autonomous systemBatlu
1може да бъде Австралийски стандарт (Australian Standard)kalina


Discussion entries: 2





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Affaires sociйtйs


Explanation:
"AS" means "Affaires sociйtйs".
"AUS" is probably abbreviation for Australia (ISO 3-letter country code). In railroad it can be Automated Uncoupling System.

Valentinas & Halina Kulinic
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in UkrainianUkrainian

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Autonomous system


Explanation:
Za AS eventualno Autonomous System.
Za AUS ni6to ne namiram avtomobilno, samo AUStralia, Army of The USA i AUStin, Texas.
Sorry.


    Reference: http://www.ucc.ie/cgi-bin/acronym?
Batlu
Bulgaria
PRO pts in pair: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
може да бъде Австралийски стандарт (Australian Standard)


Explanation:
т.е. или AS, или AUS е едно и също. Може би такъв стандарт за автомобили?

kalina
Bulgaria
PRO pts in pair: 13

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
AS може да значи Anti-Skid


Explanation:
тоест система, предотвратяваща независимото ускоряване на дадено/и колело/а спрямо останалите. По принцип е подобна на АВS -- датчици следят индивидуалната скорост на колелата и задействат съединителя при излизане тази скорост извън зададени параметри. Внедрена първо от BMW в 1994.



Peter Skipp
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 163