KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

conductivity probe

Bulgarian translation: сондажен резистометър


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:conductivity probe
Bulgarian translation:сондажен резистометър
Entered by: Anelia Dobreva

16:18 Mar 3, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: conductivity probe
Уред за измерване на електропроводимостта на металите, чрез който може да се определи съставът на пробата.
Anelia Dobreva
сондажен резистометър
Explanation:
Даден е по-специално като термин, отнасящ се към нефтедобивната промишленост.

Справки: Лингво 7.0
Selected response from:

Natasha Stoyanova
Grading comment
Благодарая! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1омметърBoyan Brezinsky
4сондажен резистометър
Natasha Stoyanova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
сондажен резистометър


Explanation:
Даден е по-специално като термин, отнасящ се към нефтедобивната промишленост.

Справки: Лингво 7.0

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276
Grading comment
Благодарая! :)

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
омметър


Explanation:
Ако не е за сонди, ми се струва, че няма особено значение дали се мери проводимост, или съпротивление (едното е обратното на другото и носят абсолютно една и съща информация). А съпротивление се мери с омметър.

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  linar
4299 days