KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

identity tag

Bulgarian translation: идентификатор (таг/дескриптор за идентификация)


10:00 Apr 2, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: identity tag
an id. tag of a computer arcade machine
slavist
Bulgarian translation:идентификатор (таг/дескриптор за идентификация)
Explanation:
успех,

Влад
Selected response from:

Vladimir Shapovalov
United States
Grading comment
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5:-( http://www.proz.com/kudoz/170201Iancho Dimitrov
4регистрационна табелкаBoyan Brezinsky
4етикет, марка, карта за разпознаване, самоличност, идентификацияStoyan Dinev, Prof. Dr.
4идентификатор (таг/дескриптор за идентификация)
Vladimir Shapovalov


Discussion entries: 1





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
идентификатор (таг/дескриптор за идентификация)


Explanation:
успех,

Влад

Vladimir Shapovalov
United States
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in RussianRussian
PRO pts in pair: 431
Grading comment
Благодаря.

46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
етикет, марка, карта за разпознаване, самоличност, идентификация


Explanation:
етикет, марка, карта за разпознаване, самоличност, идентификация

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
PRO pts in pair: 73

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
:-( http://www.proz.com/kudoz/170201


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/170201

no comments.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 11:23:22 (GMT)
--------------------------------------------------

:-(

smells like...

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-02 11:30:02 (GMT)
--------------------------------------------------

:-(

smells like...

Iancho Dimitrov
Bulgaria
PRO pts in pair: 23

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
регистрационна табелка


Explanation:
Евентуално "регистрационен номер", ако не се вижда на екрана какво е изписано - все пак, ако са само букви, трудно можем да го наречем номер. Това предложение е навеяно от обясненията (на Вихър май) за отчетността на този тип машини.
Аз поне не съм чувал да се казва "таг" на български и се съмнявам, че може да бъде разбрано от широката аудитория (изключвам разните му уебдизайнери).

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644