KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

get set to encounter 3-speed demon

Bulgarian translation: Притотви се да срещнеш 3-скоростния демон/звяр


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:get set to encounter 3-speed demon
Bulgarian translation:Притотви се да срещнеш 3-скоростния демон/звяр
Entered by: Rado Varbanov

12:01 Apr 2, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: get set to encounter 3-speed demon
get set to encounter 3-speed demon
slavist
Притотви се да срещнеш 3-скоростния демон/звяр
Explanation:
Буквално е, но не виждам друг вариант.
Selected response from:

Rado Varbanov
Grading comment
И на мен не ми се вярваше да е буквално, но щом намирам потвърждение...
Благодаря.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prigotvete se/gotovi da sreshtnete triskorosnia diavolbg.Linguist
4Притотви се да срещнеш 3-скоростния демон/звярRado Varbanov


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Притотви се да срещнеш 3-скоростния демон/звяр


Explanation:
Буквално е, но не виждам друг вариант.

Rado Varbanov
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 45
Grading comment
И на мен не ми се вярваше да е буквално, но щом намирам потвърждение...
Благодаря.

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prigotvete se/gotovi da sreshtnete triskorosnia diavol


Explanation:
prigotvete se/gotovi da sreshtnete triskorosnia diavol/ Diiman

triskorostnia diavol e kola, no kakva...?

vij http://www.valiant.org/stats.html za orientazia

pusni 3-speed demon v google


bg.Linguist
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 49