KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

4-point pyrotect unit

Bulgarian translation: предпазен колан с окачване в 4 точки на фирмата Pyrotect


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:4-point pyrotect unit
Bulgarian translation:предпазен колан с окачване в 4 точки на фирмата Pyrotect
Entered by: Stoyan Dinev, Prof. Dr.

12:05 Apr 2, 2002
English to Bulgarian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: 4-point pyrotect unit
seat belt is 4-p. pyrotect u.
slavist
предпазен колан с окачване в 4 точки на фирмата Pyrotect
Explanation:
предпазен колан с окачване в 4 точки на фирмата Pyrotect

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-03 06:25:03 (GMT)
--------------------------------------------------

да, четириточков
Selected response from:

Stoyan Dinev, Prof. Dr.
Grading comment
Задължена съм ви.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3предпазен колан с окачване в 4 точки на фирмата PyrotectStoyan Dinev, Prof. Dr.
4Само предположение
SOFITA


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
предпазен колан с окачване в 4 точки на фирмата Pyrotect


Explanation:
предпазен колан с окачване в 4 точки на фирмата Pyrotect

--------------------------------------------------
Note added at 2002-04-03 06:25:03 (GMT)
--------------------------------------------------

да, четириточков


    Reference: http://www.yandex.ru/yandsearch?text=+pyrotect+
    RaceSearch.com: Pyrotect Products
Stoyan Dinev, Prof. Dr.
PRO pts in pair: 73
Grading comment
Задължена съм ви.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Boyan Brezinsky: Все пак не се ли казва "четириточков колан"?
8 mins

agree  Rado Varbanov
24 mins

agree  SOFITA: Четириточков
5 hrs

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Само предположение


Explanation:
Ако не става въпрос за кола, а за самолет, тогава може да бъде "четириточков предпазен колан с пиротехнически патрони" - за откачане от седалката при/след катапултиране.

SOFITA
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 24