KudoZ home » English to Bulgarian » Tech/Engineering

proximity, boundary, overlap and placing

Bulgarian translation: предположение


18:09 Aug 15, 2002
English to Bulgarian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering / audio
English term or phrase: proximity, boundary, overlap and placing
The program's graphical representation
of sound brings concepts to audio that are traditionally more related
to other fields, such as proximity, boundary, overlap and placing."
Velislava Mihaylova
Bulgarian translation:предположение
Explanation:
Коя е тая велика програма за обработка на звук, която може да ни демонстрира нещо, неизмислено досега? Както и да е, питам от любопитство.
"Графичното представяне на звука позволява използването на концепции, които обикновено са типични за други области - възможността да се вижда взаимното разположение, близостта, границите или застъпването."
Накрая на това изречение би трябвало да се добави "на отделните елементи". Честно казано, това с концепциите ми звучи адски изкуствено, ама в момента не мога да се сетя по-добро.
Selected response from:

Boyan Brezinsky
Bulgaria
Grading comment
Thanks a lot!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5нямам представа!
Rossitsa Iordanova
4 +1предположениеBoyan Brezinsky
4предположение
Natasha Stoyanova


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
нямам представа!


Explanation:
Не се притеснявам да си призная, тъй като аз лично не превеждам такъв тип терминология. Разбира се бих могла да отнеса въпроса към мои колеги, които са експерти в тази насока, но това ще отнеме време, а аз съм сигурна, че междувременно някои експерти omline ще са свършили отлична работа!


Rossitsa Iordanova
Belgium
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 6

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
предположение


Explanation:
Близък план, разграничаване, налагане един върху друг, съвпадане..

Само като идея.:)

Natasha Stoyanova
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 276

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
предположение


Explanation:
Коя е тая велика програма за обработка на звук, която може да ни демонстрира нещо, неизмислено досега? Както и да е, питам от любопитство.
"Графичното представяне на звука позволява използването на концепции, които обикновено са типични за други области - възможността да се вижда взаимното разположение, близостта, границите или застъпването."
Накрая на това изречение би трябвало да се добави "на отделните елементи". Честно казано, това с концепциите ми звучи адски изкуствено, ама в момента не мога да се сетя по-добро.


Boyan Brezinsky
Bulgaria
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in pair: 644
Grading comment
Thanks a lot!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RUJA: може би "....концепции, които обикновено имат отношение към други понятия като близост, граница, припокриване, разполагане"
5 hrs